"/

Vad ska man börja ... ?
jag kan ju börja med vad som hände, det var så här att vi var på väg till JSM med Ultimaten och såg fram emot det sjuukt mycket. Var riktigt taggad. Resan dit var trevlig och man lärde känna folket ännu bättre än vad man redan gjorde. Vi bodde på en skola vid vasa platsen, fredags kvällen var till för att tagga inför lördagen då vi skulle köra igång turneringen.
Gick och la mej i hyffsad tidigt .

Lördagen var det då dags att spela. vi vann två matcher av fyra. Själv gjorde man då mål mot sveriges bästa lag, det ända laget som blev under den matchen . *STOLT* haha ;)
Under denna dagden så stukade Jacob sin högra fot, vilket inte var så bra.
För nu hade vi ingen avbytare så vi skulle få köra 5, utan att byta. vilket kan bli jobbigt.
Vi stack och åt på en kebab grill ... MUMS !
Lägg dags vid 00.00 typ :P

Söndagen... Taggad till tusen att köra igång med matcherna och var sjuukt nervös denna dagen.
vi skulle köra vår första match för dagen vid 08.40 .. tror jag . Uppvärmingen gick helt okej,, för att vara en morgon.
08.40 startade matchen och vi körde på bra. fram tills 10 minuter efter ungefär då allt hände. JAG skulle upp i deefen på en och försvara och vad händer när jag springer fram till honom ? :@
Jo jag stannar på något vänster så min fot hamnar med tåna mot golvet och viker sej bakåt och jag tappar balansen och trycker mina ca 64 kg, som jag väger på den foten och det knakar till med en redig hög knak.. det var den dagen för mej .. inget mer spel för min del och jag kände att jag svek mitt lag för detta. Jag fattar inte hur jag lyckas .. Så hela söndagen hoppade jag runt i Göteborg .. 2 timmar hemifrån på ett ben .. vilket blev väldigt jobbigt i slutet då vi skulle stressa till bussen som log en bra bit ifrån där vi spelade.. men vi hann med både bussen och tåget.
Tack till alla som hjälpte mej !! ni är bäst !!

på kvällen så åkte jag upp till aktuten och röngade foten men det visade inget brutet eller spricka. De sa att det var blödningar i foten och att jag inte fick träna på 1 - flera veckor.
Idag är den blå på vissa ställen och lila på andra och hela foten är uppsvullen, ser ut som vet inte vad. Det gör skiiiit ont ! så har inte varit i skolan . inte p.g.a smärtan utan att jag inte har orken till at hoppa på kryckor längre .. så nu ska jag börja stödja och gå med foten lite . men har kvar kryckorna som hjälp. så jag kan nog inte börja träna nästa vecka .. så får vi se hur det går .
Men man kan ju alltid träna överkroppen på gymet .. Men vill självklart tillbaka till ultimaten igen .. är skiit svårt att sitta och kolla på utan att springa ut på plan .. vilket jag inte kan .. men vill göra !! :(


Men nu ska jag hoppa vidare och på börja gången . så får vi se hur det går :)

Hoppolång :)

// ROBIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0