FUCKING DAY!

CP vilken skoldag det varit idag, den värsta på länge alltså! massa kryp i benen och ville bara ut ur skolan.. palla den mera nu! men efter skolan så bar det av till polisen med pappa för att fixa pass till halkbanan och mönstringen som är om en månad. men tror ni det var öppet bara för det? NEJ, stängde klockan tre denna dagen.. suck! var bara att vända igen. så det bar av till karins skola för att träffa henne och några andra människor, höjdpunkten på hela dagen. ikväll får man väl plugga lite teori och till körkoret, suck på det med. men det behvös göras om man ska ha sitt kort på sin födelsedag! men det ska jag allt se till att plugga på idag.. lite små panik på all denna teori, känner att jag inte kan någonting! men lite vet jag att jag kan. Imorgon dagen hoppas jag på ska bli bättre, vi börjar med idrott då vi ska ha livräddning igen, ännu en stor suck på det. vad händer med alla idrottslektioner. de börjar spåra ur tycker jag! det var roligare och bättre förr. Sen sista lektionen har man metod på omvårdnaden, det är iallafall kul, ska lära oss att ta insulin sprutor på varandra. det är skoj, mohahah! stackars damir och Denis, de kommer allt få lida! Sen så ska man göra ett nytt försök med polisen imorgon med och så ska man till körskolan för att köra, öva dansen ska man med hinna med! hur ska jag hinna allt? man kanske måste plugga lite på engelska redovisningen med så att man inte är allt för kass då det är dags att framföra den framför alla i klassen! men nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0