Rädd, Ointresserad, Olust... Vem är jag och varför?

Jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg, men syftet med min blogg är att skriva av sig av sina jobbiga och störande tankar.. Just nu har jag en stor grej som snurrar i mitt huvud. Något som jag tycker är jobbigt iallafall.. tänker inte nämna vad det är här, lite för privat, men kan säga att det är jobbigt att ha denna stora tanke i mitt huvud. Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig, vem jag ska prata med o.s.v. Men har pratat av mej med en som jag vet förstår och som alltid stöttar mig när jag har det jobbigt, tack för din hjälp! Men känner ändå att det går runt i mitt huvud. Egentligen kanske ni kommer tycka att det är en liten sak om ni fick reda på vad det är, men det är det inte för mej. och egentligen tror jag inte heller att jag är ensam om att ha det såhär, det är säkert fler killar som har det på detta viset.. även tjejer kanske. Men kan berätta lite om vad som går runt i mitt huvud, det är en grej som de allra flesta någongång i sitt liv kommer att testa på och göra, och som en hel del tycker är underbart.. Jag själv är inte lika postiv på detta, fråga mej inte varför för det vet jag inte, jag är helt enkelt inte det. Det är liksom inget som lockar mig det minsta och det har inget med någon att göra, utan det är mig själv. Kan vara för att jag rädd för vissa saker och konsekvenser, men jag vet ärligt talat inte vad det är som spärrar mig. Denna sak är inget som jag känner någon lust till eller som jag känner "åhh detta vill jag verkligen", faktikst inte det minsta, men jag är lite för feg för att berätta om det till personen/personerna det rör, för vem vet vad som skulle hända då, kan få kommentarer som "du är dryg, korkad, tråkig eller "då vill jag inte ha med dej att göra". Men jag kanske borde prata med den personen om det ändå! Jag ska iallafall prata med en till innan jag ger mej in på de riktiga, för har inte bestämt mej för hur jag ska göra, och även detta är skit jobbigt och tufft för mej, men jag tror att det snart behöver komma ut för annars blir det bara för mycket för mej tillslut! Vissa kanske redan nu vet vad detta handlar om, iallafall en person. och jag vill bara tacka dej för att de är en sån bra lyssnare. Detta är något som jag ska se till att klura ut och göra något åt, kanske är jag skapad för att känna såhär, och rätta mej efter det! jag kanske inte är som de flesta andra, jag har kanske inte bara lärt mig hantera det och accpetera det ännu. Jag kanske ska hitta andra likande vägar!? Aja, det är iallafall skönt att skriva av sig på detta vis, inte för jag tror att någon läser min blogg, men ändå! / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0