Gästinlägg !!!!

Karin här :D
Ja tänkte att ja som gjort den nya headern att ja skulle skriva ett litet inlägg;)
Som ni kanske märker på headern så har jag & Robin blivit tsm igen.
hihi , ganska öppenbart om han vill ha en bild på mig ^^
Men härligt är de , som sagt , kärlek utan honom är ingen kärlek alls!
Men Men , träffade min älskling ikväll , mysigt, skulle ju lura Emelie på kören men såklart kom hon inte.
aja !

Jag vill bara säga , Robin , du är de bästa jag vet!
Ja är så glad att det är vi ännu en gång !
Men denna gången ska allt hålla , hålla länge.
Jag är kärare än någonsin och tycker verkligen om dig obeskrivligt mycke.
Känslorna för dig har aldrig någonsin försvunnit helt , och nu känner jag att dom blir starkare för varje dag.
I helgen ska vi ha de mys & ja hoppas verkligen på att de kommer  bli de :)

Tack för att du finns!
aja , ni som vill kika in lite på den bloggen som ja har själv så klicka här!

bye bye , sov så gott kära läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0