jag ska bli som en delfin!

Gårdagen blev super trevlig som jag trott, massa trevliga människor och omtänksamma.. Kom hem runt 1 tror jag.. och somnade direkt när Älsklingen tagit fram sängen, inte en sekund var jag vaken! vaknade första gången idag vid 8 och var så jäckla torr i munn och pissnödig, sen så somnade man om och vaknade vid 10 tiden. Då gick vi upp och tog på oss, idag var en dag då man inte brydde sig ett skit om hur man såg ut, tro det eller ej om mej men så var det. Sen satte man sig på bussen för att kolla på Ultimate turneringen, jag får rysningar när jag ser det, jag saknar spelet så jag funderar en del på om man inte skulle börja lira igen? jag har blivit allt för lat med träningen, så det kanske är lika bra att starta igen, turneringarna är ju skit roliga, men har man tid?
det är frågan!`

När man kom sen så var det mat, pizza för typ 5 gången på denna månaden utan träning, inte bra!
men det smakade inte så jätte märkvärdigt idag, jag har är mer trött och har huvudvärk än hungrig, men måste ju äta ändå eftersom mat är gott och jag älskar mat!!

Nu sover älsklingen i soffan och jag funderar på att göra detsamma eller väcka henne lite snällt, och ta med henne och brossan upp till Alex, orkar inte sitta hemma än, sen ikväll blir det ett försök till plugg, undra hur det kommer gå.. men jag måste få något gjort, prov på Torsdag igen! suck, jag pallar inte med det mera sen är det dags att plugga på matte som man har prov på veckan efter och så har man en fucking engelska bok att läsa ut till v.13 med som jag inte ens är halvvägs i!!!

Men hade gott nu, och kom ihåg man är bara ung en gång i livet så för fasen lev livet och gör det till något kul, det är det jag försöker göra varje dag, och ibland lyckas jag och ibland inte, men vad tusan det är inte hela världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0