SNOPP!

Tänkte bara skriva lite i min blogg så att ni vet att jag lever... Denna Tisdagen har väl inte varit speciell, jag tog sovmorgon idag från våran så kallade idrott som skulle bestå utav att bowla så man fick göra annat själv. vilket jag självklart har gjort, inte.. Iallafall inte riktigt än, men det kommer inom sin tid.. Idag har vi även haft Psykologi prov i skolan och det gick väl bra hoppas jag. fick inte göra klart det helt bara, tiden var för kort, 45 minuter? vad är det för tid till ett prov, hoppas på att hon ta hänsyn till det. Stan efter skolan tillsammans med 2 filurer där jag köpte mig en ny jacka, kan behövs nu i vårtider, riktigt snygg om jag får säga det själv. När jag sedan var hemma blev det mammas äppelpaj och mat i stora lass, namnnamn! Sen har det bara blivit msn av hela livet, men funderar på att lägga mig i sängen och läsa ur engelska boken som vi ska ha läst ut till vecka 13 och jag har inte kommit speciellt långt i den, jag hatar böcker och hatar ännu mera engelska, så vi får se hur det slutar?! Hade gött allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0