Hemligt gästinlägg!!

hihi , nu känner jag mig lite , ganska mycke busig.
Robin är i norrtälje, hos Linus.
Och då tänkte ja busa lite såhär dagen efter 1 april.
Igår fick ja ett sms av Robin där de stod.
"tyvärr kan vi inte träffas när du kommer hem från USA "/
Jag ska åka till Turkiet med min mormor och mordar den 27 april, de ringde nyss, så de har tre biljetter
och undrade ifall jag ville med dit (:<3
Gissa om jag är glad första gången jag ska utomlands :D"
humf, fum som jag var gick ja på de.
och när han sa att han skulle vara borta i tre veckor började ja nästan gråta.
sch jobbig känsla tills han sa att han skojade.

Usch dålig känsla borta kände jag iaf.
Men Men som sagt robin är där jag är här.
förstår ni tomheten & saknaden ?
40 mil ifrån varandra , rekord?
Iaf, Jag älskar de puckot mer nu än ja någonsin gjort innan , kärleken växer verkligen varje dag.
Så Robin Larsson , Jag älskar dig av hela mitt hjärta & ja ser fram emot att dela mitt liv med dig.
Vi har mycke att se fram emot.
  • 15/5 Gocart
  • 3/6 Bal tillsammans <3
  • Livet <3
Tack för att du finns i mitt liv.
Jag saknar dig <3


Tänkte bara visa hur min prins såg ut första gången vi träffades .
15/11 2008, riktig heting redan då :D <3
ByeBye pepole / Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0