Jesus Freak

Onsdagen har paserat, vilket innebär att det bara är två dagar kvar till en underbar helg, som jag inte ska jobba på. Jag ska vara ledig, bara slappa och ta det lugnt.. Tillbringa den med mina underbara vänner och flickvännen på en underbar plats som Lörda' live. Kan inte bli mycket bättre. sen efter det så ska Karin och Ida hänga med hem och slagga över här, eftersom de båda bor lite utanför stan. Men det kommer nog bli bra det med.. Fredagen har jag inte riktigt bestämmt hur den ska de ut ännu, man är bjuden till Elin som också bor utanför stan men vet inte riktigt om jag kan komma ut dit, eller om jag bara vill vara hemma och ta det lungt, det är frågan. Men det ska jag fundera på. Troligen ifall jag är hemma så ska jag umgås med Alexander, då ska jag testa kavajen till Balen och se så den passar. Men återigen till onsdag, skolan har väl varit ok, inte haft så mycket lektioner utan istället kollat på en Don't drink and drive film och diskuterat om den. Sen har vi bara haft Vetenskaplig rapport i samhällen, svenskan och Social omsorg, som jag idag blev klar med. Men ska finslipa den lite tänkte jag. under engelskan denna dagen så har jag, jessi och Jenna redovisat om Australien. vilket jag tyckte gick bättre än förväntat, för jag hatar verkligen Engelska, mitt allra sämsta ämne, typ det ända som jag har G i. och Matten då men det är helt ok tycker jag, även fast jag inte är så bra i det ämnet heller. Men man får ta de smällarna. Nu sitter jag och chattar med Den underbaraste, alex och Rebecka, men ska snart dra mig ner till sängen för en skön sovstund! för att sedan tagga till Psykiatri lektion x2, surt! men Läraren är rolig, bästa läraren ever!! Aja, ha det bäst, flodhäst!! (var min lillebror som sa detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0