Blandade känslor!! :O

Snart så spolar jag allvarligt talat ner matteboken i toaletten!? är så jävla trött på den, får panik på allt, vad kan man egentligen? ena stunden kan man det, nästa stund då man ska göra lite uppgifter kan man ingenting, det är så himla mycket olika metoder att hålla knas på, så man blandar ihop alla och glömmer delar av det, men snart kommer iallafall något som jag älskar, nämligen mat, och idag på menyn står det en fett kebatallrik eller liknade, namnnamn!

Dagen rent allmänt har bestott utav att man hade en lektion idag, nämligen idrott och den höll jag och en kompis i, vi plågar tjejerna och killarna riktigt hårt idag my friend! eller vad säger du, hoppas det känns riktigt mycket imorgon, det är riktigt najs att bara stå och befalla och säga vad de ska göra utan att man själv gör det, utan bara kollar på när de andra lider, det gillar vi!!

När jag väl satt på bussen tänkte jag att jag skulle överraska min älskling på hennes skola, men tror ni jag hittade henne? nix, spårlöst borta, och ingen av hennes vänner visste heller vad hon var så jag tog bussen hem och startade plugget istället...

vid halv 3 tiden stack jag ner till K skola igen för att kolla om jag kunde finna henne denna gången och visst gjorde jag det, så där satt jag en stund och pluggade lite, sen bar det av till körskolan för att ha lektion, och det gick super med den, så nu är det två lektioner inbokade sen så kan det vara så pass att det är dags för uppkörning, jag är rädd, inte redo att få ett körkort och litar inte på mig själv till 100 %, men det går nog bra ska vi se ändå, sen nu så har det varit massa plugg och snart ska man upp till Pizzerian för att fläska i sig en kebabtallrik som jag nämnde tidigare, sen blir det till att plugga massa igen och se till att läsa ut den förbannade engelska boken som jag inte har avslutat ännu, har typ 6 kapitell kvar i den, suck!! hatar böcker!!!

men hade gott, BLESS!


Kommentarer
Postat av: Karin

ååh, älskling , surt att ingen kunde försöka ringa mig heller ? ;) <3

Älskar dig!

2010-03-30 @ 18:51:12
URL: http://cookieluscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0