Life's goes up and down!

Gårdagen var med blandade känslor, började inte så speciellt kul, men när man sedan satt på bussen för att åka upp til A6 för att träffa Alex så kändes allt bra igen, och ännu bättre blev det när man såg att Jessica stod vid busshållplatsen och skulle träffa samma person, två underbara vänner på samma dag, de som alltid står vi min sida när jag har det tufft... Trippen på A6 var kanon, hittade en skjorta som jag köpte dessutom, men mina tankar var emellan åt på en annan sak, något som jag trodde inte skulle vara så jobbigt men som tydligen är jätte jobbigt för mig, jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen, tankarna om detta är hela tiden i mitt huvud och gör mig nästan helt slut körd, jag kan inte göra speciellt mycket när dessa finns i huvudet, vad ska man göra? något tips kanske?
Det får inte bli så som det kanske kommer bli, det får helt enkelt inte det, för jag kommer inte klara av att se allt, det kommer bara bli för mycket helt enkelt, så snälla tänk igenom allt innan beslut fattas? ett hett tips från mig, om ni inte vill ha en ledsen och deppig Robin emellan åt villsäga!

Helgen har rent allmänt varit bra, har jobbat och skrammlat ihop lite nya money, pengar rullar in nu det går bra nu, sen så har man haft lite så panik på att man fyller år snart, jag är inte redo redo för att bli vuxen, inte än! Sen så ska man ju vara klar med körkortet med, det är väl det som man satt upp sitt mål efter och då är det nog ändå bra att fylla vuxen, men jag tänker på allt ansvar man kommer få när man är 18, man är inget barn längre då precis, sen är det bara 10 veckor kvar tills skolan är slut och man går ut på sitt sista sommarlov, sen så är det trean som gäller och efter det? ja vad ska man göra då? Plugga, Lumpen, jobba eller sitta hemma? jag har inte en blekaste hur min plan ser ut efter trean, men jag hoppas på att det blir lumpen, för jag är verkligen inte redo för att plugga vidare, inte än.. vill komma ifrån skolbänken, redan nu, orkar inte med den mera! skolan suger rumpa!
kommer bli så gott att få ta studenten, men mindre gött att komma ut i vuxen livet!!

Idag så blir det till att plugga lite matte och röja i rummet, sen så kanske man ska ner och träna ikväll eller övningsköra, det är iallafall något som är kul....

hade gott allihopa!!


Kommentarer
Postat av: sexbomben ;D

Alltid lika kul att stöta på dig grabben! (Y) Det är jobbigt och kommer vara jobbigt men tids nog går det över. Livet går vidare. Tänk bara hur det var för ca två år sedan , när jag och knäppisen Alex blev två. Och när dessa tider kommer då du inte orkar ska vi som älskar dig lyfta upp dig så att du orkar gå vidare. Finns allitd för dig <3



Älskar dig tönt! <3

2010-03-28 @ 16:37:37
URL: http://jessicakajsaottozon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0