gott nytt alla!

Så var det dags igen, ännu ett nytt år på ingång.. gott! Dagen börjde med att man skulle upp och jobba klockan 8-12, helt ok för mej. eftersom man får pengar för det och det är rätt mycket pengar nu under nyår när man bara jobbar 4 timmar så. blev klar lite tidigare ändå så det var sönt. Men en sak som var klar var att det var svinit kallt ute. ungerfär ca 13 minus, jippi! trots att jag hade dubbla hanskar och dubbla sockar i ett par vinterarbetsdojjor så blev det kyligt, underställ var ett absolut. Men man var iallafall inte ensam idag utan vi var två. Så man kunde ju prata om massa annat som gjorde att man glömmde bort att det var lite kylit och fötterna ett tag. Nu så väntar jag på att jag ska åka iväg och handla lite mat till mej och de andra gubbarna som kommer hem till mej på förfest innan vi ska dra oss ner till jessi på festen. Det blir kyckling, mums.. hoppas den bara blir bra.. men det tror jag Imorgon igen då så är det dags för jobb igen.. lite mindre kul när det är dagen efter. men tar man det bara lugnt så ska det allt gå. lite musik i öronen så går allt mycket enklare. och ja imorgon är jag ensam. Men det ska bli skönt men kanske inte är jätte prat glad då? Aja nu ska jag kila iväg och göra mig i ordning.. GOTT NYTT ÅR ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0