what a wonderfull day... NOT!

Tisdagskvällen har snart paserat med och det börjar bli dags att tänka på sängen! Denna dagen har väl varit lika dan som alla andra skoldagar, tråkig och slö.. jag somnade på Omvårdnaden idag och blev väckt av Damir. haha! inte så lyckat med vad ska man göra liksom när man är trött? jag gick och la mej i tid dagen innan med, och sov en stund när jag kom hem igår med, så det kan inte bero på det, men nu är jag trött igen och det ska bli skönt att få lägga sig i sängen. Idag har man varit och kört och pluggat på engelskan som man har redovisning i, imorgon. BAJS! det är så sjukt tråkigt med engelska, jag hatar det och tror jag klarar mej bra med att kunna få ord på det.. haha ne nu var det lite ironi i det hela med. Men sant är det när jag skriver att jag hatar engelska, och min lärares lektioner är de tråkigaste som finns! men det får gå, ska göra mitt allra bästa imorgon på redovisningen... Efter det så bär det av till min underbaras skola för att vänta in tiden tills att det bästa på hela veckan börjar, nämligen kören och Musikalen i KYRKAN!! det är höjd punkten på hela veckan! det gör mig alltid lika glad. Ska bli kul att träffa alla trevliga och goa människor igen.. alltid lika glada! :) Men jag vet inte om jag ska träna lite innan imorgon med på friskis, risken är då att jag inte orkar lyfta på dansen som vi håller på med i musikalen, för att jag kört sönder mej på gymmet? så vi får se hur det blir med det, återstår och se!! Men nu ska jag snart dra mej till sängen och vänta in ännu en tråkig och slö dag i skolan! SUCKSUCKSUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag saknar dig älsk <3

2010-02-03 @ 07:27:38
URL: http://cookieluscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0