PLUGG Söndag

PLUGG Ó PLUGG Ó ÅTERIGEN PLUGG....
Det är det som just nu pågår hemma hos mig, matteplugg på funktioner, det är inte jätte roande och speceillt inte roligt! Men har man prov så har man på Onsdag, det kommer väl förhoppningsvis gå vägen, det får jag iallafall hoppas på.. Men det känns lite som våran matte lärare inte tycker om mig, men man kan ju inte vara gillad av alla, jag kanske inte gör speciellt mycket på lektionen heller, det går inte tänka i klassrummet, det går mycket lättare utanför, och då slipper man lärarens hängade över axeln med, man vill inte räkna när han står och glor på vad man gör...

Men tiden som återstår idag så blir det till att plugga matte lite till, och sedan äta något gott, jag börjar bli riktigt hungrig nu igen, det var typ en timme sen jag åt mat, men sånt är livet!
Senare ikväll blir det kanske en sväng med bilen tillsammans med Janne, det hoppas jag på iallafall, det är skönt att köra bil... avkopplande på något vis...

Men nu ska jag snart ta och starta upp plugget igen...

PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0