Tell the world!

klockan paserar snart 23.30 och jag är fortfarande uppe vid datorn, vart är världen påväg.?
Denna dagen har varit helt ok.. började rätt segt, alex sov över här inatt så vi vaknade runt halv 10 ungfär och då tog vi oss till kylskåpet och mättade våra hungriga magar.. mycket gott med frukost, tycker det nästan är det bästa på hela dagen... men efter frukosten så blev det lite röj i huset, alltså städ inget annat.. ingen fest om ni trodde det!
senare under dagen så bar det av till stan med Rebecka för att hitta något nytt att trä på kroppen på nyår.. man måste vara fin då liksom.. kan inte se ut som en uggla när man ska välkommna in det nya året, ellerhur? men skön vad mycket folk det är överallt.. svårt att komma fram och inte snacka om vilka köer som finns ny. men jag fick i allafall napp.. det blidde en svart skjorta, nöjd med mitt köp, med tanke på den långa kön. vi var väl hemma runt 7 tiden igen skulle jag tro då det blev mat.. mums!
efter det så har jag bara slappat, suttit vid datorn och pratat med massa folks och med K <3
och här sitter jag än, vid datorn och nu har klockan paserat halv tolv här! kanske snart är dags att lägga sig i sängen och glo på någon go film! förslag? tänkte kola på drag me to hell, har fått olika kommentarer om den. så nu är det upp till bevis.. måste se vad det är för någon film.

TAGGA NYÅR, tror det kommer bli en höj höjdare nyår. Den bästa på länge.. grabb förfest hemma hos mej innan med. kan inte bli mycket bättre !! 

PEACE^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0