EN BRA DAG HELT ENKELT 18 MARS 2009

Efter en kort sömn denna natten så var det dags att kliva upp ur den härliga varma sängen.
Tror jag somnade vid 03.00 inatt, och skulle upp vid 06.00 . P.g.a att jag hade så ont i foten, var jag än la foten så värkte det i den.
Men jag var ändå rätt pigg upp och hoppade i duschen,klädde på mej och åt frukost.. ja det gamla vanliga jag brukar göra innan skolan.
Sen avr det på bussen som gällde.. skoldagen var helt  okej den med. Lite slött men kul att se alla idag ännu mer än vad det brukar vara. Lektionerna var roliga idag : Svenska,Omvånad, Arbetsmiljö och Matte. matten var sjukt kul idag.
Ligger bra i den förtillfället iallfall ;)
Sen var det bussen hem till kusin Fredrik och hans flickvän Thess och hämta ett par av hans träningsskor som jag skulle få låna, eftersom mina är på rymmen. sen så gick jag och mötte Limen och vi vandrade vidare ner till KFUM där träning håller hus.
Det var en helt underbar dag att träna, även att det kändes i foten .. jag gjorde ett bra mål, enligt mej och andra bra saker .. vill inte skryta så jag tar inte upp dem.. haha.
Sen efter att jag duschade så vandarade jag upp från KFUM till Ekhagen där jag sedan tog bussen hem..
Och här sitter jag nu och ska äta frukost och prata med en 3 snubbe om en mobil .. dags att förnya sig lite . ;)
Skolan börjar imon efter 12.00 någon gång .. ska till tandläkaren innan ;)

Hade gott igelkott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0