Lördag ! 14 mars 2009

Ja, så var det snö ute igår igen ... ska vi aldrig får vår ? vi hinner bara smaka på våren. sen kommer det ny snö igen.. USH! Men nu så är snön på väg bort igen, vilken tur. Tycker iallfall jag.
Denna lördagen har varit rätt lugn faktiskt. Gick upp vid kvart över nio och åt frukost tillsammans med min famlij. Efter det så har det inte hänt så mycket.
Ska snart göra i ordning mej för att sedan åka ner och kolla på en senior match mot AKKA! Det ska bli kul att komma iväg dit och träffa alla glada ultimate kings..
Ikväll blir det la finalen i Melodifestivalen.. tror jag iallfall. Inte för jag kan tippa på någn speciell vinnare.. det är många rätt bra låtar i år.. Men jag håller en extra tumme på Molly Sandén, Alcazar och H.E.A.T.
Men innan det blir kväll ska man försöka hinna med att träffa sin underbara Flickvän också innan hon ska åka iväg..
Så det blir lite stressigt idag.. haha och jag som inte ens kan springa eller knappt gå ordenligt .. men det löser sig alltid.
jag hoppas på att få börja träna snart igen. Helst nu i veckan men det tror jag inte jag kommer kunna. men hoppas kan man alltid göra . eller vad säger ni ?
Men foten är klart bättre nu än innan. Har nu tagit bort kryckorna på korta sträckor men ska ha dom när jag ska gå eller åka lite längre bara för att överbelasta foten.. Svullanden har gått ner men det gör mera ont nu än innan. och det blå ränderna har gått ner men den röda randen är fortfarande kvar. Men det är på bättringsvägen..
Nästa helg är det senior SM, vilket jag inte kan åka med på p.g.a. foten .. Men får tagga inför Landslagslägret som är i Aprl.. Det kommer nog bli jätte kul .. Hoppas bara att foten är återställt så jag kan springa ifrån alla igen ;) hahaha.
Men nu ska jag dra och duscha och göra mej klar för att sedan ta bussen till KFUM ..
Men skriver väl något imorgon igen .. Inte för jag gillar att skriva blogg .. Men något ska man la göra om man har tråkigt och detta är ett bra sätt att underhålla sig med ..

Hade bra

// R-Larsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0