ONSDAG !

Hallå igen :)
Nu sitter jag här igen och skriver blogg.. vad har hänt idag ?
Ska jag vara ärlig så har det inte hänt så mycket, jag vaknde vid 09.30 ca och gick upp och kollade på tv och åt frukost .
Natten har varit bättre denna gången, har haft ont men har lyckas sova bra iallfall trots omstädigheterna . hehe
Efter det så hoppade jag ner i trappen för att komma till toaletten där duschen väntade, där jag stod en ganskaa lång stund.
Det blev ingen skola för mej idag heller .. Surt "/ det finns lixom inget att göra här hemma när man är invalid .. Men ikväll ska jag försöka ta mej ner till Ultimaten och kanske träna gym .. mage och armar är ju friska !! haha !
ALLTID NÅGOT :D
Imon bär det av till skolan igen ... tror jag iallfall ... 
försöker stödja lite lite på foten för att fotare bli bra igen .. så man kan komma igång med träningen .. Men det är inte lätt .. foten dras efter mej .. igår var det en stor blå rand på ena sidan av foten .. den är kvar och det har även till kommit en ny blå rand på andra sidan av foten .. inge vidare .. Men jag hoppas på att jag är på bättringsvägen ..

Men nu ska jag dra här ifån.. TVn kallar på mej :D

Hej HOPP // Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0