Söndag 15 Mars 2009

Efter en lång och trevlig kväll hemma hos Anna, var man hemma vid 00.30 ca. Då det bara var att krypa till kojs och sova.
idag gick man upp vid 10 och åt frukost tillsammans med familjen, som vi brukar göra på helgerna.
Efter det så var det dags att städa och röja lite i lägenheten, alla i familjen hjälptes åt och det gick hyffsat fort ändå.
Kanske inte är det roligaste jag fick göra .. Städa toaletten men det gick la på 15 minuter. Var inte så mycket grejer där inne.
Efter så tog jag det lugnt och gjorde i ordning mej .. För vid 1 skulle hela familjen Larsson ut på äventys.. som var riktigt kul och roligt..
och nu sitter man vid datorn och väntar på mat ... resten av dagen vet jag inte vad jag sak hitta på något. Slappa, Läsa .
Kanske fundera .. det är en del saker som går i mitt huvud just nu som jag inte vet vad jag ska göra med oså. men det hoppas jag löser sig och att de då försvinner ..
och så till dagsrapporten av foten ... den är tillbaka nu ..svullnaden har gått ner och jag kan gå näst intill normalt på den .. Den låser sig emellan åt och gör ont .. men klart på bättrings vägen .. Träning snart då igen .. Hoppas på imorgon :)
måste ju tagga och träna inför Landslagslägret nu juee som är den 24-26 April :)

Hade b
äst flod häst // R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0