Tisdag 17 Mars 2009

Visst är det skönt med studiedag?
Det har jag idag .. Bara ligga kvar o sova i sängen medans mina syskon håller på att göra sig ordning för att dra till skolan.
jag gick upp vid ungefär halv 10 och åt frukost tillsammans med min mamma, som också var ledig .. Sen så slappade jag lite och sedan gjorde jag i ordning mej. Duschade, klädde på mig och gjorde i ordning håret .. vilket inte gick så bra idag .. så jag sket i håret sen.
Sen bar det iväg ner till stan för att handla present till lillebror, en vecka sent men ändå.. kan ju göra det nu när jag inte har några kryckor att hoppa på .. så himla skönt utan dom. På stan så träffade jag Alex,Jessi och Martin som skulle till Pauline och titta på film .
Nästa som stod på tur var BR där jag skulle köpa hans present. som blev ett pizza spel som han hade sa att han önskat sig, det blev ett vädigt lyckad present. Han blev jätte glad för den och sitter nu och spelar med sig själv.
Min ena sko är kvar i Göteborg så jag har fått låna ett par nya av min kusin fredrik, snällt. Måste ju kunna träna vidare och vara med på idrotten.. och det är ingen idé att köpa nya skor. För nu börjar ute säsongen och då är det fotbollsskor som gäller ... så det är de jag får ta och köpa mej istället.. men det blir nog ett par nya tränings skor med.
Snart kommer min underbara lilla kusin, ska vara barnvakt.. jätte mysigt .. Tänk att tiden gått så fort att hon den 1 April fyller 1 år.. känns som om det var igår hon kom ut från min moster.. men det har redan gått ett helt år .. ett helt underbart och mysigt år . Hon bara växer och växer ...

Men nu ska jad inte skriva mer .. hade bra ! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0